عودت کالا و بازگشت وجه

مقدمه

سیاست بازپرداخت و بازگشت کالا در فروشگاه ما به مدت 30 روز اعتبار دارد. اگر از تاریخ خرید شما 30 روز گذشته باشد، قادر به ارائه بازپرداخت کامل یا تعویض نخواهیم بود.

شرایط مورد قبول برای عودت کالا

برای عودت ، کالای خریداری شده باید بدون استفاده و در همان وضعیتی که دریافت کرده‌اید، باشد. همچنین باید در بسته‌بندی اصلی خود باشد.

  1. کالا با سفارش شما مغایرت دارد. (برند ، سایز)
  2. تاریخ تولید لاستیک با سفارش شما مغایرت دارد . (صرفا سال تولید ملاک میباشد نه هفته تولید )

مواردی عدم پذیرش عودت کالا

آسیب دیدگی

باتوجه به اینکه اکثر لاستیک های ما نوارپیچ بوده و تولید و بسته بندی آنها توسط ماشین آلات انجام میشوند ، بروز هرگونه آسیب در امکان پذیر نمیباشد ) 2- ( موقع تحول کالا به باربری ، پیک ، یا خودروی حمل سلامت ظاهری و نوارپیچی به روئیت گیرنده در خواهد آمد فلذا بعد از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص مورد قبول جینکوتایر نمیباشد.

تغییرات قیمت ناشی از نوسانات

ممکن است در مواردی پیش بینی نشده ارسال و تحویل  کالا به تعویق بیفتد و در صورت تسویه کامل مبلغ فاکتور ،اعلام تاریخ جدید به خریدار یا خریداران به منزله قبول شرایط جدید بوده و مسئولیت هرگونه نوسانات قیمتی در بازار اعم از کاهش یا افزایش قیمت ها برعهده خریدار میباشد.

تعویض کالاها

ما تنها اقلامی را که قبل از ارسال معیوب و یا آسیب دیده اند را تعویض می‌کنیم. اگر نیاز به تعویض آن برای همان مورد دارید، ایمیلی به ما بفرستید به آدرس ایمیل { info @ olyad.ir }  و کالای خود را به آدرس ما  ارسال کنید.

بازپرداخت

بعد از دریافت و بررسی کالای بازگشتی شما، ایمیل و یا پیامک به شما ارسال خواهد شد تا اطلاع دهیم که کالای بازگشتی شما دریافت شده است. همچنین به شما اطلاع داده خواهد شد که درخواست بازپرداخت شما تأیید یا رد شده است.

اگر تأیید شود، بازپرداخت شما انجام خواهد شد و مبلغ مربوطه به حساب کارت اعتباری شما یا روش اصلی پرداخت شما به مدت زمان معینی اعمال خواهد شد.

بازپرداخت‌های دیر یا ناقص

اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکرده‌اید، ابتدا مجدداً حساب بانکی خود را بررسی کنید.

سپس با بانک خود تماس بگیرید. اغلب مدتی برای انجام بازپرداخت نیاز است.

اگر همه این کارها را انجام داده‌اید و هنوز هم بازپرداختی دریافت نکرده‌اید، لطفاً با ما تماس بگیرید به آدرس ایمیل { info @ olyad.ir }

ارسال بازگشتی

برای برگشت کالای خود، آن را به آدرسی که از طریق ایمیل و یا پیامک به شما ارسال میشود ، ارسال کنید.

شما مسئول پرداخت هزینه ارسال خود برای بازگشت کالا خواهید بود. هزینه‌های حمل و نقل قابل بازگشت نیستند. در صورتی که بازپرداختی دریافت کردید، هزینه ارسال بازگشتی از مبلغ بازپرداخت شما کسر خواهد شد.

بسته به محل زندگی شما، زمانی که ممکن است طول بکشد تا کالای معاوضه‌شده به شما برسد، متغیر خواهد بود.

اگر اقلام گران‌قیمت‌تری را بازگردانید، ممکن است از سرویس حمل و نقل قابل پیگیری یا بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی‌کنیم که کالای بازگشتی شما دریافت خواهد شد.

نیاز به کمک دارید؟

برای سوالات مربوط به بازپرداخت‌ها و بازگشت‌ها با ما تماس بگیرید تماس باما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا